Etykiety

poniedziałek, 26 grudnia 2016

SOCIAL MEDIA BOOK TAG

Hej, książkoholicy!

Witam was na Wzgórzu Książek! Dzisiaj nadszedł czas na rozpoczęcie mojej przygody z blogowaniem. Uznałam, że na początek powinnam zrobić coś lekkiego i niezobowiązującego. Padło na tag, a dokładniej na SOCIAL MEDIA BOOK TAG.



TAG ten, został stworzony przez faultydevices oraz Ariel Bissett. Polega na dopasowaniu wybranej przez nas książki do jednej z siedmiu kategorii dotyczących różnych, popularnych serwisów społecznościowych. 

Zapraszam do zabawy!





1. Twitter - ulubiona krótka książka


Do tej kategorii muszę dać powieść "ktoś taki jak ty". 
Osobiście bardzo rzadko sięgam po krótkie książki. Wolę "grubaski", w których mogę lepiej poznać bohaterów i ich historię.
Jednak ta książka mnie zachwyciła! Autorka bardzo realnie wykreowała bohaterów, których da się pokochać oraz utożsamić się z nimi! Po zakończeniu lektury było mi bardzo smutno, że to koniec, a to coś znaczy! 


2. Facebook - książka, którą czytał każdy i poczułeś presję, by też ją przeczytać


"Niezgodna" to książka, którą miałam wrażenie, że przeczytał już każdy z moich znajomych. Nasłuchałam się wielu "ochów" i "achów" na temat, jaka ta książka i jej ekranizacja są świetne. Postanowiłam więc to sprawdzić i zawiodłam się. "Niezgodna" nie zachwyciła mnie. Była dla mnie taka... nijaka. Przez to nie mam na razie ochoty sięgać po jej kolejne części.



3. Tumblr - książka, którą przeczytałeś, zanim stała się popularna



Niestety nie mam żadnej książki , którą przeczytałam zanim stała się popularna, ponieważ przeważnie sięgam po pozycje o których aktualnie jest, lub było głośno.


4. MySpace - książka, która nie pamiętasz czy Ci się podobała, czy nie


Z "Oddam ci słońce" mam mały problem. Czytałam ją rok temu i miałam co do niej mieszane uczucia. Trochę mi się podobała, trochę nie... 
Chyba muszę przejść się do biblioteki i ponowie zanurzyć się w tej historii, która mam nadzieję, spodoba mi się bardziej.


5. Instagram - książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie

 

Nic dodać, nic ująć!


6. YouTube - książka, której ekranizację chciałbyś zobaczyć 


Bardzo chciałabym zobaczyć ekranizację książki Emmy Laybourne "Monument 14. Odcięci od świata". Obecnie jest to jedna z moich ulubionych serii dla młodzieży. Jest w niej wiele zwrotów akcji, gdzie niektóre z nich naprawdę mnie zaskoczyły. Bohaterowie są wyraziści i całkiem różni. Gorąco polecam i czekam na ekranizację!


7. GoodReads - książka, którą polecasz wszystkim


Wszystkim polecam "Strażniczkę książek". Uważam, że spodoba się ona zarówno dzieciom, młodzieży, jak i dorosłym. Jest to książka o książkach, więc czy może być coś lepszego?! Pokochałam Amy i Willa, a zakończenie złamało mi serce! Musicie ją przeczytać!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz